• We love all Dogs and Puppies!

r mig sj?lv. Det finns n?gra

Discussion in 'Introductions' started by caicai2017, Oct 24, 2017.

1. caicai2017

caicai2017 New Member

Det heter "Vision", och det produceras av Ikaz Boi. Det handlar inte egentligen om n?got, det ?r jag som uttrycker mig sj?lv. Det finns n?gra meddelanden i texten f?r dem som f?r dem men jag tror att meddelandet ?r mer i s?ngens energi.
    Vad ?r konceptet bakom Adidas EQT Support ADV Dames videon?
    Tanken var att matcha musiken med min vision f?r VaporMax. N?r jag ser sneaker ser jag n?got futuristiskt men gatan samtidigt. Nike Air Max 90 Mujer Det var vad Nathalie Canguilhem och jag f?rs?kte kommunicera. Jag tror att VaporMax matchar mitt universum perfekt eftersom den futuristiska gatan ?r vad jag handlar om i min musik.
    Vilka artister har p?verkat ditt ljud?
    Jag tror att Kanye, Pharrell och Jay Z gjorde mig som jag idag ?r musikaliskt. Jag har alltid varit nyfiken, s? jag har lyssnat p? Nike Air Max 90 Mujer Rosa m?nga olika musikgenrer. Allt har p?verkat mig, men jag tror inte att jag skulle g?ra den musik jag ?r idag utan dem. Jag v?xte upp och lyssnade p? dem. Jag kunde inte f?rst? ett j?vligt ord men allt handlade om k?nsla och estetik, deras s?ng var mer som ett instrument f?r mig. De tv? EP-erna som avsl?jade mig f?r den franska allm?nheten 2013 var Kyoto och Tokyo. Nike Air Huarache Mujer P? den tiden ville jag ?ka till Japan med de pengar jag hade gjort, och d?rf?r v?ljer jag titlarna. Vi lyckades ?ka dit f?r Nike Air Max Thea Dames att skjuta tv? videoklipp. Jag ville g? dit eftersom jag v?xte upp med alla dessa streetwear m?rken och den futuristiska bilden av Japan, s? jag ville uppleva det. Sedan dess har jag inte riktigt h?nvisat till Japan, men jag antar att det Nike Air Max 90 Womens Black ?r fast med min bild.
    Hur ser din kreativa process ut?
    Ibland k?nner jag mig som en antenn, ord och musik flyter runt Nike Air Max Thea Womens mig, och jag f?rs?ker f?nga dem. Jag kan sitta ner f?r att skriva saker och det kan vara coolt men aldrig lika bra som n?r det kommer till mig sj?lvklart ?r l?tarna eller verserna jag ?r stoltaste av den jag skapade spontant. Jag tycker att min stil s?ger mycket om mitt liv . Jag ?r en ung svart som v?xte upp i Frankrike utan pengar medan han lyssnade p? en Adidas Superstar Homme massa amerikanska rap och lite fransk rap. Jag har den franska f?rfiningen, men jag ?r n?ra gatan.

Share This Page